fredag 23. januar 2015

Vinterkos



Det er så godt å være inne om vinteren. 
Kose seg med tente lys, og gjerne noen små forandringer i interiøret, 
men aller mest så liker jeg å holde på med håndarbeid
på denne tida av året.





Det har blitt en del hekling de siste årene, men i år har jeg begynt på igjen å strikke.
Guttene vil ha ullgensere, det har de ikke villet ha siden de var ganske små,
så nå skynder jeg meg å strikke til dem før de ombestemmer seg.




I farfarhuset har jeg lekt meg litt med farfars farger igjen.
 Det har blitt en blanding av farfars rustikke ting, og mine litt mer romantiske.
En fin og salig blanding i et rom på loftet :-)

Farfars farger preger også kjøkkenet nå på vinteren, 
og vil du se mer kan du lese reportasjen 
Farfars farger i Lev Landlig utg. 1/15.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig å se et innlegg fra deg igjen :)
Koselig med strikking, nå har jeg begynt å få tilbake energien til å løfte på strikketøyet igjen jeg også( etter flyttingen ) :)

God helg klem Monica

Maria - Min oldemors hus sa...

Gleder meg til å kose meg med Lev Landlig i helga, setter stor pris på de inspirerende bildene dine, både der og her på bloggen! God helg. (",)

angie sa...

hva vakre bilder og inspirasjon !!! elsker alle angie fra Tyskland

Fjordheim sa...

Koselig med et innlegg her hos deg igjen.
En flott artikkel i Lev Landlig.
Et veldig fint blad som jeg koser meg med.
Driver også å strikker litt Helst sokker,
det er lett og greit strikketøy å dra med seg.
Flott at ungene vil ha gensere som mor har strikket.
Ha ei riktig god vinteruke :)

Signes sammensurium sa...

Flott reportasje i Lev Landlig, hyggelig å se et innlegg på bloggen hos deg igjen.
Jeg har det også med strikking om vinteren, herlig å holde på med inne.
Ønsker deg en fin ny uke.
Klem fra Signe.

Ruths datter sa...

Nydelige bilder av vinterkos.
klem

Mayen sa...

Visste ikke at du hadde artikkel i Lev Landlig, faktisk det eneste interiørbladet vi har i huset for tiden. Koselig å være innom og få inspirasjon fra bloggen ;o)

Burlap Luxe sa...

Happy to be visiting you here. I too have been knitting and crocheting over at my blog. I have some chunky knit wool pillows I. My etsy shop that I made.
It's so comforting to sit In The calm of colder days and crochet and knit :)

You have a wonderful blog and I love this post... The signage behind the sofa is wonderful.

Many beautiful knitting days ahead for you.

Xx
Bisous

Doré

Anonym sa...

likte bloggen har helt motsatt still er
har en hyper moderne stil med speil
å led strimler som skifter farger.
men ble litt inspirert
besøk gjerne bloggen min tilbudsvarer.blogspot.no

Livet i Metbäcken sa...

Utrolig mye fin ispirasjon å hente på bloggen din :) La meg til som følger og i bloggrullen min. Gleder meg til neste innlegg :)

:) Kine