torsdag 5. desember 2013

Luke 5: To nye ruter til Amerikateppet



For dere som ikke har vært med, men har lyst til å hekle 
Amerikateppet mitt, 
så ligger det oppskrift på bestemorrutene under luke 2 
og garnanbefaling under Luke 1.

Dagens ruter på bildet under :-)



Øverste rute:
Begynn med blå i to omganger
Mørk cerise i en omgang
Oliven i en omgang
Lyng i en omgang
og til slutt en omgang med bunnfargen.

Nederste rute:
Begynn med mint i to omganger
Mørk cerise i en omgang
Oliven i en omgang
Mint i en omgang
og til slutt en omgang med bunnfargen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig:)
Kjempe koselig adventskalender du lager:)
Klem Merete

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg kan mange typer håndarbeid, MEN hekling har jeg aldri lært meg. Disse teppene er så fine!! Skulle ønske jeg kunne lære meg det. Luftmasker sier meg ingenting:)
Koselige bilder!! og fine farger i teppet

Smil og klem fra Hjørdis

Ingrid Serine sa...

Veldig koselig teppe og fine farger. Har bare et anna heklateppe som må gjøres ferdig før et evt nytt prosjekt...