søndag 28. oktober 2012

Oppskrift på heklekappa



Jeg har ikke fått tatt noen nye bilder av heklekappa i Farfars kjøkken,
og har heller ikke tilgang på redigeringsprogram for tida, så jeg får gjort bildet over lysere,
men dere ser forhåpentligvis hvordan den ser ut allikevel.




Som sagt i går så har jeg nå fått tak i oppskrifta,
det er snille Kreoline som har letet den fram fra sine gjemmer og sendt den til meg på mail,
og så har Lev Landlig sendt den videre til leseren som gjerne ville ha oppskrifta.
Er det ikke ganske utrolig hva men kan få hjelp til gjennom bloggen?
Alt jeg har etterlyst eller spurt om har jeg fått hjelp til her,
det er jo noe av det som er så artig med å blogge;
å komme i kontakt med alle dere hyggelige og
hjelpsomme som har de samme
interessene som jeg :-)

I tilfelle det er fler som er interessert i oppskrifta på denne heklekappa så legger jeg den ut her på bloggen.
Jeg tror det skal gå an å lagre bildene og så forstørre dem, men hvis det ikke går, kan du
legge igjen en mailadresse i kommentarfeltet så skal jeg sende den til deg.

En fortsatt fin søndag ønskes alle som er innom :-)





 


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine bilder :) den kikkerten får meg til å tenke på morfar...

Joda han skal være hjemme- men han jobber jo og det er andre ting også som må gjøres. Så jeg ordla meg nok litt feil- vi er ikke ferdig før om lenge :P bare forberedelsene som er gjort, eller nesten er ferdig ihvertfall. Jeg håper han har malt veggene og gulvet i gangen oppe når jeg er borte- men blir ikke sur hvis ikke. Tiden er litt knapp og det haster jo egentlig ikke :)

Handymannen synes det er litt gøy å følge litt med på bloggingen han også- leser alle mine,(han ser det kommer nytt gjennom facebook) og de bloggene jeg viser til han- så han er jo litt med :)

Klem igjen fra Monica

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så flott blogg du har, og visst kjenner jeg meg igjen fra bildene i Lev Landlig! Jeg blir sprenreks følger, og gleder meg til å følge deg fremover! Hyggelig om du også tar en titt hos meg!

Den hekleoppskriften var nok litt vanskelig å se her på bloggen, så hvis du kunne sende den til meg på e-post ville jeg blitt veldig glad! cathjust alfrakrøll online.no

Ha en flott dag!

Klem Cathrine :-)

Grethe Skjevdal sa...

Så fin blogg du har! Oppskriften på den heklekappa har jeg lett etter i mange år. Vet ikke hvor mange bøker jeg har bladd igjennom.
Har lagret den men det er vanskelig å se. Kan du være så snill å sende den til meg? Hilsen Grethe Skjevdal
gskjevdal@hotmail.com

Grethe Skjevdal sa...

Hei.
Du må være en engel!!!! Tusen takk for oppskrift. Gjett om hytta skal få ny gardin i løpet av vinteren. Gleder meg til å sette igang.

Tusen klemmer fra Grethe