torsdag 14. juni 2012

En artig vri


I det lyseblå soverommet vi besøkte her om dagen er det en artig vri på belysningen.
Det er bare ei lampe ved sengene, den henger midt over og er tilkoblet en gammel vribryter.
Synes dette er en sjarmerende løsning som jeg absolutt kunne tenke meg å kopiere på gjesterommet vårt.
Gjesterommet vårt er også lyseblått og har brune senger, så da er det bare å finne en passende lampe,
og en vribryter så klart :))

Vil du se gjesterommet vårt kan du klikke deg inn her.


3 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Herlege bilder.Også vidare nedover.Elsker gamle hus♥Og desse brytarane er kjempeflotte!!!Etterkvart som vi pusser opp no,installerer vi slike brytere (kjøpt hos Molo i Oslo).Både støpsel og vribrytere i kvitt porselen:)Er SO førnøygde!!!

Ha ein fin fredag♥

Klem frå Mette.

Bergheim sa...

Så artig. Jeg er jo samboende med en elektriker, så dette må jo jeg også kunne få til ;) og gjesterommet ditt er jo bare en drøm.

Bjørkli Søndre sa...

Hei flinke Monica! Så artig med den vribryteren og slike har mine besteforeldre på hytta! :-) Og det var akkurat hytta jeg skulle inn å skrive om til deg nå. Vi har hytte på nordmøre, ved Aure. :-) Dit skal jeg i ferien min!

En strålende dag til deg!