fredag 4. mars 2011

Et annet innlegg


I kveld skulle jeg laste inn bilder fra fotoapparatet og se om jeg hadde noen bilder jeg kunne bruke i et blogginnlegg. Jeg har drøyd det litt, for neste innlegg skulle egentlig handle om et ferdig syrom, men det har tatt tid, så det innlegget kommer senere.


Liebster_Blog_Award[1][2][4]

Oppdaget så, da jeg kikket innom noen av bloggene på blogglista mi, at Heidi med bloggen Livet hadde gitt meg en award, det er den første awarden jeg har fått, og det er en award for oss med mindre enn 100 følgere, og den skal gis videre til fem andre bloggere. Veldig koselig at Heidi tenkte på meg da hun skulle dele ut denne.

Heidi delte ut awarden til fem forskjellige damer med helt forskjellige blogger, og for meg som nesten bare har vært innom interiør- og scrappeblogger var det interessant å kikke innom de andre bloggene. Spesielt bloggen  Distravims der Miriam skriver om sin kamp mot kreftsykdommen gjorde inntrykk på meg. 
I forhold til Miriams blogg blir min lille blogg om oppussing og interiør veldig overfladisk og ubetydelig, mye av det vi mennesker bruker tida vår på blir ubetydelig når alvorlig sykdom rammer.
Derfor treffer Miriams ord meg så veldig i kveld; ta vare på hverandre, ta vare på dagene.

Jeg kommer nok til å fortsette å blogge om hus og hjem, det er den delen av livet mitt jeg velger å dele akkurat nå. Tulipanene er til Miriam og alle andre i hennes situasjon.

Jeg har funnet fram til fem andre blogger som jeg vil gi denne awarden til, dere velger selv om dere vil ta i mot den.

Ein heim blir til

Lille Lailas blogg

Torills scrappeblogg

Sylvia`s kort og snurrepiperier

Auds kort, krot og skrot

Fem herlige blogger om interiør, oppussing og scrapping.

Ingen kommentarer: