onsdag 2. juni 2010

Kjerringa mot strømmen

Føler meg som Kjerringa mot strømmen for tida, mens alle andre for lengst har kjøpt inn blomster og begynt i hagene sine, og stort sett snakker om blomster og hagestell, sitter jeg i min stue og lager ullvesker og koser meg med det. Våren har liksom godt meg hus forbi i år, og de stakkars finværsdagene vi har hatt har jeg tilbragt mye av tida i farfar-huset med skraping og maling, så hagen her hjemme er et svært forsømt kapittel. Nå er visst sommeren kommet sies det, så jeg må vel begynne å tenke litt på utelivet jeg også, men først har jeg tenk å gjøre ferdig disse veskene. 


Bildet viser salongbordet mitt ei sen kveldsstund med fri dagen derpå. Plukket fram litt dill og dall for å pynte veskene jeg holder på å lage. Dere skal få se dem når de er ferdige.
Dette innlegget ble laget for å teste ut store bilder.

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Ser spennende ut dette Monica. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.:)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så fine ting du lagar! :) Takk for fine ord inne hos meg! Lekkert rom du viser under her!

God klem frå Elin :)